BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

19.06.21 г.

Уморени крила под Бетонобъркачка-тъ :)


Оти кат се бръка бетон уморяват съ крилцата.

А ако широката общественост действително 
до действие сака магистрали -
 
след мене с лопатките и асфалчиту в кофичките - 
ше ви ги покажа (с колелцето ми)
пръвите 20 километра где са
и кои хилядки километърченцъ где не съ - 
оно ако се "строеше" по телевизоро или пред него  
веднагически щех плазмъ да си ваксинирам през очите!!!

"По телевизоро или пред него" важи и за
по интернето и около в него...  

Без майтап, оти ми съ смейте?

Пробвано е...

Барем чрез 5 000 000 кофички с асфалтец нема ги засипем ли?!

Магистрални съботници, а - навих ли въ?

Треа само да ми се подшишете обаче,
че нема да гепите почти единодушно 
кофичките асфалт за виличките си...

Тоа вирус сме го болновали - Кощип45,
та са му гледаме сеиро антителен...

Мен ми е се таа - я и пеш да лазим можем - 
избор си е целокупно ваш връз що че газат 
"западни ми търти хенд скрапчоци" ...

Сал в нещичко свестно единодушно съ решете -
другото е направимо - трудно, сложно, но направимо ;)

:)