BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

3.09.21 г.

Няква ретро варварщинкя, братче!


Мьен моловите в Софията по́ си мъ кефат,

НЕЗНАМ (слято естествено!!) ЗАЩО!!!

А изхождайки съ и от генеалогията на столицата МИ,
решението ми за пльокнатите "да де е" молчитъ у нея, 
а следователно ми е и:

1.МЪДРОВИТО;
2.ВЕРНОВАТО;
3.НАДЛЕЖНО;
4.ЛЮБОВЧИЙНИЙЧЕСКО.

И спакойнъ,
нема да ви отнема безвъзврат чет'ри часа от младостта ви 
чрез поместената среща с Неофит Рилски

(я ви откраднах ТРИДЕСЕТ ГОДИНИ, 
ВИЙ ЗА ЧЕТРИ ЧАСА ЧЕ МЕ ЯДЕТЕ СА)

В първия един час и петдесет и три минути е съкровището,
после има лош звук (: любимото ми :) 
и "специално разтръсвани видео ефекти",
които вдъхновяват да съ занесе човек до там 
собствено реално,
а в тридесет и втора минута на час трети е и заключението 
на пламенния наш господин Пасков,
а и неговия пламенен екип :)

Хистествено чъ съ майтапа, въ 

(пояснявам за най-пресанираните мансардни квадратури) 

хистествено чъ мразъ ЛОШ ЛЮБИТЕЛСКИ ЗВУК - 
предпочитам напомпанкия, 
още празно кристализиран шум на Евровизия.

И хипер-пара-надистественко мразим (а и) 

"специелно раздрусванките хоби ефектно 
племпащи небивалици" -

я си тачим "пипнати ничта"... 

...кат Старуорс, 
Карибски пирати, 
Листопад от перли...

---

п.с.

Аааа, забравих да предупредя - 
сложете си и антитенеке ризниците,
оти видеото стреля 
с най-големокалибрения арсенал
на "Трета виенска школа" (ТВШ) - 

логотерапията.

Да се не бръка ТВШ 
с Телеман, Вивалди и Шостакович,
мъкър че шо па не - 
то оно "твш"-то му бачка на човек 
сал га он ни знай че му бачка ;)

И где съ ми подноските:

ДА ЖИВЕЙ!!!

разбира се...

Рапорт сдаден.
Рапорт проклет.

Със съ-вцепенение:

Синбад Мореплавателя :0