BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

29.09.21 г.

Не бъркай "па́ляч" с огънче (;запалка, кибрит;)


Най-старият жив език на ...
... северноевропейския полуостровен съюз
прохожда най-късно, официалистически доназнайно, 
на 4 март, 1911 година в родните оперни дела и документи...

За виртуална справка се обръщайте към "Борис-лаф" или на:


За реална среща с пионера на българския език, 
сместил последния в рециталиите на 
"Българската Оперна Дружба",  
шъ мъ прощавате за сега - 
икономически ми е неугодно
първата българска опера 
да ми е в "репертоара"...

Стопански - да,
икономически - не.

Че ви поставим у заглавието ми 
"палячото", да видите кой съм ;) 

В заглавието ще ви диктаторствува Караян,
а Министър на Външните Работи 
у вокално-оркестровия му кабинет
ще бъде Райна Кабаиванска :) 

Приятно омагьосване,
но обещайте ми пръво да се разомагьосате,
най-късно след 1 час, 14 минути и 45 секунди :)