BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

17.09.24 г.

Сварка; Нарежда; Джакпот ;)


Таз (или ланшната) пролет се ръкувах с Михаил Йончев.
Мааше с едно непоправимо ЗЕЛЕНО сако -
МЕТАЛИК! - 
през площада на Славейковите.
Попита ме Човекът:

- Ма как мъ разпознахте?!?!

- Ами понеже вече не смеем
да се зачитам по Графа (видимият)
да се не препънем у некоя нащръкнала кметица,
та забелязах сакото Ви да лети 
на МЕТЪР ДЕВЕТДЕСЕТ И ОСЕМ отземено
и реших да се обзаложа, 
че или това сте баш Вие самият,
или Любо Ганев е решил да "сервира"
в полето на естраднийот воле-бал
софистициран сервиз!

Хахахахахахаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа :0

Честит празник!!!

Вчера всички първокласни шофьори 
са юрнаха в първият си авто-школен момент...

Много задръстени (от пътно-транспортната обстановка)
не успяха да абсолвират ограничението на стариградската скорост...

Ако бях нещатен (разб. - цивилен) сътрудник 
на КАТаджийска СИиингулярност,
само от завчерашните рушвети
можех да черпим Софиянци 
от днес, та чак до Независимостта 
на правилника за движение...

Хора, немате никъв КОНТРОЛ - 
от две и шиснайста насам
минавам нарочно Диагонално,
пианостически, на четри ръце, 
на ЧЕРВЕНО 
с двуколеснийо си джендърлък,
и нема КОЙ да ме глоби!??

Са, 
я съм се ръкувал 
и с Лили Иванова -

(; непознатите - Благодаря ви, че ни запознахте :)

та следователно и съм БЕЗСМЪРТЕН,
ма чак па толкова...

===

Гледайте в ШИБАНИТЕ си ОГЛЕДАЛА, бре ей -
НЕ себе си - за ОКОЛНИТЕ гледайте,
кат си раззейвате ремъка на дверите!

Надявам се да бях 
изчерпателно Мъдър...

Се пак Мъдростта ми е

ПАТРОН - СЕКЪНД ПОПУЛЕНИЕ

а́ко гарнитурата на главата да ми е износена!!!

---

За повече гълъби - върху заглавната възглавница ;)

Вервайте, Надайте се и Любете...

Мъдрейшката :)

С празнично полигонствувание:

Бори Ахил "VII"

"_)