BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

13.09.24 г.

Рубинзон "noisy" Крюзо - коментирам "Островът на Футболните Съкровища" ;)


26.11.2018 г.
06:17 ч.

Тъп вдетилен народеец СЪМ АЗ,
щом пътеки постилям над сляпо тщеславие...
Къс магистрален отсек в аванс -
*general* - футболист, шут от Царско предание...

Плъх кух общинен с дамски уклон
Мелпомена в безчувствени бойлер обрича.
Юнг@ без ква да е някаква *роль*
избира пред себе си алтав да тича…


*Ikarus* от срам червенее, лети,
снишават се титли, звания и служби.
*Asker* пълзешком в статуетка пълзи,
а Швейк си разтяга „народни локуми”…   

И Белоградчишки, о, мои скали,
простете ми  *στερεόςпорена Вяра:
Кръвта ни по-топла от всявга ще ври,
га се трудим с Любов без никаква Мяра!!!


О, скъп винтоверт, колко евтин СЪМ АЗ,
в страница трета Милинка е гола!!!
На Витоша ходя с електро – компас,
жена ми в екстаз! - *Chopin* шопи в Мола…

Спирта лекува! Повръщам се АЗ!!
Еврофутбол - изтърканки мои Икони!!!
Гледам в очите на БРАТЯ ОТ КЛАС –
методийно на Кирил битака глаголи…   


Фурнаджи-хаджийска лопата СЪМ АЗ,
няма ли хляб и гювеча ми стига!
Без Дама Спатия, Шестица и Ас,
с БЕЛОТ НА БЕЗ КОЗ декор валатирам!!

И Белоградчишки, о, мои скали,
простете ми  *στερεόςпорена Вяра:
Кръвта ни по-топла от всявга ще ври,
га се трудим с Любов без никаква Мяра!!!

"_)

---

*general* (дженеръу) – общ

*роль* (роль-ъ) – роля

*Ikarus* (икарус)  – модел нелетящи унгарски автобуси

*Asker* (аскер) – войник

*Chopin* (Шопъа) – Шопен 

*στερεός (stereos/стерео) – твърд, плътен, солиден, масивен

Юнг@ - поточен нагревател, 
но само ако Вацев ни предскаже УСПЕХ
с поддръжката на ТАКА ЗАВАРЕНАТА
водопреносна система ;)

Предсказанията са му верни кат на Ванга.
За да не дискриминираме ПОЛА на
НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ЖИВ БЪЛГАРСКИ ФИЛОСОФ,
можем галено да му викаме езотеристично:

Ван Гог ;)

Хахахахахаахаааааааааааааааааааааааааааааааааа ;)

Господин Вацев,
само вие ме разбирате какво ми е -
на ШЕСТ ЕЗИКА говора
и се сам неразбран?!

Хахахахахаахаааааааааааааааааааааааааааааааааа ;)

С уважение:

Линконосителят на ТАЗИ странноприемниченска страница ;)