BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

5.10.21 г.

7 пъти и 1/2 "време за ре-кламъ" ;)


Постепенно (в закъснело скоро некво) нервната ми система 
отказа да отчита всенаселенното всевникнуване изобщо 
у "полѝтиката, футболитчийството и мюзичкирането",
а днес самонаблюдеващ съ регистрирам,
че нервните ми окончания окончателно и ембаргоинизират
още в контролно-пропусквателните си пунктове 
фаталните индикации, индикиращи случаите на 

"журналистически СТОП 
на интервюираната мисъл,  
БАШ на най-интересното"...

"Делници"-те на Николай Колев неведнъж са ми носили
"съмнителна радост чрез несъмнителните си гости",
та оттам и високо художествени ми щадящ рецензилък
като встъпление на несъмненото ми въведение...

Явно вирусът да питаме и почти едновременно 
с въпрос си да сецвамъ питания "в центъра на средата"
е по-старо верую, признак и гарант за вещина 
у журналистическото дело
отколе си въобразявах, 
а именно, че пръва задача на интервюиращият е
БАШ поименно туко изписаното ТОВА...

Както и да е - ще четем между неуместните стопджилъчвания ;)

А поради и почти ясно изтъкнатата СЪЩА причина,
не отлетева и безпределно експанзиониращата ми симпатия 
"към писмената реч" - до кат чюек пише поне (за сега) 
нема кой да му се навръзплемпа навсред мегдан-списаното :)

---

Впускам съ в любимото ми вадене на текст из контекста -
сиреч бдителност нащрек всяка тука събудете :0

Почна́х:

"Още със структурирането... (си) ... 
Европейската администрация показа, 
че нейните приоритети са доста по-различни и, 
че възстановяването е по-скоро страничен ефект, 
а не основна цел на цялата инициатива."

"...възстановяването на доходите 
и благосъстоянието на населението, 
изобщо не присъстват сред тези критерии."

"Все едно да стартирате план 
за повишаване на успеха в училище, 
но критериите за оценка 
да не съдържат обема на наученото, 
или самите оценки, а да изискват например достигане 
на определен дял на електронните учебници."

"Кой би посмял да санкционира инициатива, 
която претендира, че се бори за по-чиста природа?"

"...прекратения преди години “южен поток”, 
а също и Франция която за разлика от много свои съюзници 
(в т.ч. България - ?!?!? - бел.цит. - удивлените питанки мои ;) 
прояви благоразумие и задържа ликвидирането 
на ядрените си мощности." 

"...“зеленият преход” може да се извърши единствено 
за сметка на закриване на ключови предприятия, 
освобождаване на заетите в тях 
и отваряне на допълнително пространство 
за внос на стоки (бел.цит. - свинско, карфиол, и.т.н.
от ядрото на Съюза. 

Това няма нищо общо с понятието за възстановяване."

"Действително, 12-те млрд. лв., които ще получим 
за четири години по линия на този План 
не изглеждат никак впечатляващо, 
ако ги сравним с 50-те млрд. лв. разходи на бюджета 
само за една година, но това не пречи 
на изказващите се по темата 
постоянно да повтарят, 
че сумата е безпрецедентна..."

---

И многоточието е мое в последно малтретирания 
некоректно проведен извънконтекстови цитатърлък.

Това, че оформлявам, акцентувам, извеждам приятно 
(надявам се), 
още  звучно-ографичнявам всякви неприятни нещица,
не означава автоматически, че са ми приятни...

Най-приятното за мен ми е на вас да ми е приятно ;)

Колективната "Мигленова Куна", а колективитет она ни е, 
оти една неизпрелетела прелестна птичка есен не отменя,
щела да компенсирала с по "пеесе леа" 
пръви, втори, трети, ч'твърти, 
пети, шести, седми, осми и n-ти блог 
на АЕЦ "Я дуй, я не дуй.точка.неть",
та и следователно на мьен ми е спокойничку...

Мен ток ми не требе.

И на вас ви не требе, белийвнете ми.

Е ли да немахме ток,
съмнителните ми постове
без съмнение немаше
да ви застигнат ;)

Некъде тук набира мощност и наелектризирания 
la question nationale, το πατριωτικό ερώτημα,
а още, баш и вътрешно-българския такъф (въпрос),
достоен за национално-патриотичен референдум 
собствено в частност из държавно-народен виталитет
насамопъпкувал съ напъплено:

САКАМЕ ЛИ ТОК ИЛИ НЕ САКАМЕ!?!?

А отговора ни естествено 
би требвало да бъде секнат 
в на средина си самина - 
тъй повелевало, оказва съ, 
"изкуството на интервюто"...

Или ако позволите ми да съ възползвам от
бъдещето ни предварително време в миналото:

Ако бехме се спрели навреме,
досега щехме да сме се спрели...

---

Едно отрудено интервю на Ампер Жичкаджиев - 
лев десничар, силно застъпващ 
тъпченето на место и две назад
около ПЕНБЕНАТА СДЕЛКА !!!

Хахахахаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа :0

---