BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

23.10.21 г.

Фамилия Тоника и Ал Бано - Liberta ;)


Ла шанте ми ... сертификаре :0

... " порка ди куела путана ... "

Е уна скрипто де ла Бочкачо ;)

---

Еднаж седех в преобладаваща 
канадска компания на маса...

Имам предвид - сериозно, действителен случай,
не се заяждам с недоосертифицирания БИВШ
двойно ограждествен Български Служебен Министър 
на икономията, назначен напук на Конституцията 
на република България от Президента на Република България 

(; тафтакологията ми е умишлена ;)

... та седим си я в оназ преобладеваща 
канадска компания на маса,
а двама из тех си думат,
кат през минута менкаа речта си -
ту английска, ту френска,
а на френски, а на английски ...

Мен естествено (: в името на изкуството :) 
ми писна и си им го казах - викам:

 - Батинки, племпайте си свободно 
по френски -
на английски сте ми скучни - 
сичко ви се разбира ;)

Съм тайм локдаун - съмтайм локаут...

Най - отговорно подсказвам -
английския е най - простия език на планетата,
за да се разбираме.

У ньега сичко е "дъ" - и водата, и слънцето, и пръчът 
са "дъ вода", "дъ слънце", и "дъ пръч"...

А от там вероватно и чуждицата 
в речта ни родна е пришла
га начваме изречение си така:

"ДЪ" им гъ насертифицира 
сертифициранийо !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Запишете спешен курс по кой да е втори език 
в името на общата ни халтура - нивга е не късно...

Силно препоръчвам БЪЛГАРСКИЯТ ТАКЪВ,
препоръчан много векове преди Елвис да възпее
"зелените сертефицирани обувки"...

Демек ако не беа ни ги "локаутнали" 
Бийтълсите преди има-нема 80 години ,
сигурно йощ ще'ме да си викаме:

- Мерси!

Бон ваксенит :0