BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

1.10.21 г.

"Същество и безликост" - попречкало ;)


Телеграфна анотация. 

(((бел.анот. - Нямам 1 час, 8 минути и 35 секунди
да повторя ПОЧТИ всичко дословно условно!)))

:) 

Помагало и учебник...

Датировка и безсъзнание...

Бъдещето принадлежало на Миналото СЕГА!!!

Не слушаме що чуваме,
не чуваме що слушаме...

От този над единочасов мът'риал
ми се щеше да изведа и навържа 
извън контекста (: любимото ми :)
около 40 минути цитатърлък,
но пък много лесно щеше да ви биде,
а аз обичам да ви е трудно,
за да съм в био-хармония с планетата ви...

;)

Ейпропо, само като вметка - 
ухото никога не спи,
дори в следобедна си дрямка ;)

---

Преди време мъ помолиа да съм одел
до отдел "Личен състав" за не нам си що...

Въпрос ми повдигна питането:

- А ща да радим у "личен състав",
га я сом из "безличен състав" ?!

Хахахааааааааааааааааааааааааааа :0

Та некъде оттам и контрапунктирах
"за спорта" (бел.спорт. - за един мирен свят)
на Помагалото Попречкало...

Най мъ зарадва, че ПОМАГАЛОТО 
е подходящо за възрасти между 5 и 212 годишни такиа,
сиреч хипотетиката на инвестицията 
обещава четивото да ви го играе 

"дълготраен материален актив" ;)

Със сполай и съпричастие,
отегчѝтелно Ваш:

Активиан Мъ́тряльов ;)

===