BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

24.07.21 г.

(; Лятото ме изненада / Ловя вълните, НЪ ;)


Лятото ме изненада.
Ловя вълните още 
неродени в Дъното...

Ятото ме надлетява.
Пълзя с хрилете, колко
да не 'абим Въздухо...

Вялото ме разхладнява.
Ща́дим крилете ловко -
да не за́спим На́земи...

Зимата ми обещава
копнеж по снежни преспи -
копна́х в бело Черното... 

Бял стих ми изневерява.
Черници мляскам с рима.
И повръщам Вредното...

23.07.2021 г.

===========================

А естествено, разбира се, 
че един от най-великите концерти
на дует Ритон съ намира под заглавието ми...

:)

Но както се казва - 
не ще вервам ви още 8 700 века -
пре-пре-застраховам съ 
и с трижди-линкове-исти
помествовувани ;)

А ръце ви трябва да са горе, 
разбираемо, надявам съ, минимум 

ЕДИН ЧАС, 

ПЕТДЕСЕТ И ШЕСТ МИНУТИ

И СЕДЕМНАДЕСЕТ СЕКУНДИ :0