BULGARIAN ORIGINALS

BULGARIAN ORIGINALS
BULGARIAN ORIGINALS - RECORDS OF BULGARIAN POPULAR MUSIC AND MUSICIANS FROM THE PAST CENTURY
Powered By Blogger

18.07.21 г.

Който не поръчва, той плаща музиката "..." Chant de paix


Деградация на Въображението

Реституция на Клишетата

Преход в Безродното

Туй са заглавията на 
трилогията ми сбрана 
в един том,
която ще види 
вкнижнен свят, 
нейде в следущите 
59 години и 11 месеца...

НАСА обещаха да спонсорират трейлъра,
че и тийзъра (нема се излагаме и в Космоса са) към изданието
на музикално вполитичненият Труд на Живота ми ;)

Но както скептично Редакторът ми подсказва:

 - На 'сичко отгоре, че им живееш,
па и книга че им пишеш!??!
Не заслужават!!!

Но пък Издателят ми потрива ръце,
разправя, че "заслужавало си" ...

===

Дълбоки почитания към 
електрифицираната страничка 
на "цик-чи-рик",
че най-късно вчера (17.07.2021 г.) 
благоволила е да ми оприсни
избирателната машиналност, 
а следователно и съ поправителновувам:


Поправителен:

42.19 % ще упражняват "правата си" да дирижират,
а 57.81 % ще плащаме за 
"разлети чувства и несръчни ръкомахания",
без да поръчваме симфониетите и шанс-оне-те,
а защото (и понеже) 
велики географски права не щем,
а сакаме си отговорностите,
още внутрешно работливи.

А както имах удоволствието вече и да подсказувам:

Партията на Презиращите 
46-тото Международно Естествознание,
спечели с 57.81 % последните извори,
следователно Изкуствознанието 
на остатъка от 42.19 % от участвувалите 
на предсрочните изводи
е на "летен поправителен изпит",
понеже (и защото) 
все-оценката е нелегитимна
за пре - ход  у  сле-ду-ю-щий клас...


Chant de paix, бих казал,
ако бих искал действително
реч ми да отърва  
от рисикото на 
несъобразено
изплютото 
клише...

Духа вятър все пак,
а слюнки ми съ... ъъъъ... 
сувереностически ;)